Saturday, November 14, 2009

Buat Sahabatku...

Penghijrahan telah blaku... Dr Private Blog ke Public Blog... Atas pmintaan seorg teman yg aku gelar sahabat.. Tp Private blog still ade kwujudannya... Cuma hanya utk aku dan dia... kenapa ati ini t'gerak??? Hmmmm aku sndri xtau... mungkin dgn cra ini aku dpt bkongsi crite ngn org len slain dia...

Buat sahabatku... Thankz
kau tlh mbantu aku utk lbh b'pk n b'anggapan yg baik thadap org len...
kau sudi mendengar stp masalah n keluhan aku dsini...
kau ttp sudi bdiri dsebelah aku wlupun aku tahu kau x mampu...
Aku doakn kau tabah mhadapi segala dugaan n ujian yg tuhan berikan...
Tuhan 2 maha adil n maha penyayang...
Tuhan 2 xkn beri dugaan n ujian skiranya dia x yakin akn kmampuan hambanya....
aku yakin kau mampu hadapi sume ni...
aku sntiasa ada utk mnemanimu sebagai seorang sahabat...
walaupun pjalanan mu sebagai pelajar bhenti utk sementara...
aku harapkn ia cume sementara...
aku ingin kau teruskn wlupun bkn bsama kami semua....
hanya pelajaran n ilmu yg mbezakn dri kita dgn org len...
ia jgk ig akn mbantu dmasa hadapan...

Tunaikan t/jwbmu...
2 yg lbh utama utk masa sekarang...
sayangi ibumu...
kasihi ibumu...
tanpa dia kita semua xkn wujud dbumi ni...
tanpa ksyg dia kita semua xkn sampai ke tahap ni...

*** Kite tetap SAHABAT sampai bila2...

1 comment:

  1. wow... 'aku dan dia'... isk2... bahye2... huhuhu... sape la 2....

    anyway thanks yaa.... really appreciate the advise... :-)

    Haa, saya sayang mak saya!!! Huhuhu... Belajar menjadi seorang manusia dan belajar menghadapi tekanan.... :-)

    Cuti sambil belajar... Huhuhu....

    ReplyDelete